Dítě s hyperaktivitou a poruchou pozornosti v procesu předškolního vzdělávání – Bc. Ivana MATULOVÁ
Bc. Ivana MATULOVÁ
Diplomová práce
Dítě s hyperaktivitou a poruchou pozornosti v procesu předškolního vzdělávání
A child with hyperactivity and attention deficit disorder in a process of preschool education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou dítěte s hyperaktivitou a poruchou pozornosti v procesu předškolního vzdělávání, vymezením základních pojmů, historickými souvislostmi, symptomatologií, diagnostikou a terapií syndromu ADHD, úlohou předškolního vzdělávání v životě dítěte s ADHD. Praktická část zahrnuje pohled odborníků zabývajících se problematikou hyperaktivity a poruchy pozornosti u dětí, případové …víceAbstract:
This masters dissertation deals with the issue of a child with hyperactivity and attention deficit disorder in a process of preschool education. Also it deals with the specificaton of basic terms, historical connections, symptomatology, diagnostics and therapy of the ADHD syndrom and the role of preschool education in a life of a child with ADHD. The practical part includes the perspective of professionals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATULOVÁ, Ivana. Dítě s hyperaktivitou a poruchou pozornosti v procesu předškolního vzdělávání. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová