Strategické plánování malých a středních podniků – Bc. Markéta Šotolová
Bc. Markéta Šotolová
Diplomová práce
Strategické plánování malých a středních podniků
Strategic planning for small and medium enterprises
Anotace:
Cílem diplomové práce „Strategické plánování malých a středních podniků“ je doporučit podniku strategické cíle pro jeho další fungování a navrhnout strategický plán s hlavním aspektem na finanční problematiku. V teoretické části se zabývá vymezením a významem malých a středních podniků, strategickým řízením a analýzou, formulací mise, vize a strategických cílů podniku. Poslední část zahrnuje strategické …víceAbstract:
The aim of the thesis called „Strategic planning for small and medium enterprises“ is to recommend the company´s strategic goals for its further operation and prepare a strategic plan with main focus of the financial issues. The theoretical section describes definition and importance of small and medium enterprises, strategic management and analysis, formulation of mission, vision and strategic goals …víceKlíčová slova
Finanční plán malý a střední podnik mise podniku obchodně-marketingový plán strategická analýza podniku strategické cíle podniku strategické plánování strategie podniku SWOT analýza vize podniku. Financial plan small and medium enterprise mission business-marketing plan strategic analysis strategic goals strategic planning strategy SWOT analysis vision.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v6ijx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vybraného podniku
Alsu Safarova -
Business plan based on a multiple scenario analysis
Margarita Pasazhennikova -
Strategic development plan of the Microregion Bystřicko
Petra Vrbasová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann