Rodinná výchova a rozvoj dítěte s mentálním postižením. – Libor OHAŇKA
Libor OHAŇKA
Master's thesis
Rodinná výchova a rozvoj dítěte s mentálním postižením.
Paranting style and development of a child with an intellectual disability.
Abstract:
Názvem této práce je Rodinná výchova a rozvoj dítěte s mentálním postižením. V této práci se snažím analyzovat vliv rodinné výchovy, rodinného zázemí a vliv školy rodinného typu na rozvoj dítěte s mentálním postižením. Mám to v plánu udělat za pomoci konkrétní soukromé speciální škole pro žáky s více vadami. I když je to škola pro žáky s více vadami, všichni žáci této školy mají určitý stupeň mentálního …moreAbstract:
The title of this thesis is Family education and development of a child with intellectual disabilities. In this thesis, I try to analyze the influence of family education, family background and the influence of family-type school on the development of a child with mental disabilities. I plan to do it with the help of a specific private special school for students with combined disabilities. Although …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OHAŇKA, Libor. Rodinná výchova a rozvoj dítěte s mentálním postižením.. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Kvalita života rodičů dětí s diagnózou mentálního a kombinovaného postižení
Věnka VAŘEKOVÁ -
Vliv komunikačního systému na kvalitu života jedince s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Pamela Platková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Přestup žáků s lehkým mentálním postižením z běžné základní školy do školy speciální
Nikola Váňová -
Specifika edukačního procesu u žáků prvního ročníku základní školy speciální
Iva Ševčíková -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová -
Mladý člověk s mentálním postižením na přechodu ze základní školy speciální do tranzitního programu
Jana Slavíčková -
Úroveň svalových a posturálních funkcí žáků s mentálním postižením Základní školy speciální v Plzni
Marie ČECHOVÁ