Analýza produktov neživotného poistenia – Bc. Daniel Žilovec
Bc. Daniel Žilovec
Diplomová práce
Analýza produktov neživotného poistenia
The analysis of non-life insurance products
Abstract:
The aim of our Diploma thesis is to give an overview of the importance and the scope of general insurance, particularly property insurance of middle-sized enterprises. We attempt to define, both in theory and from a general point of view, terms and conditions of property insurance referring to selected insurers in the Slovak insurance market. The first part of the research paper is the largest one …víceAbstract:
Cieľom našej diplomovej práce je poskytnúť stručný prehľad o možnostiach a význame neživotného poistenia so širším pohľadom na poistenie vlastného majetku pre stredne veľké podniky. Z teoretického hľadiska i vo všeobecnej rovine sa snažíme pomenovať podmienky poistenia majetku u vybraných poisťovateľov na slovenskom poistnom trhu. Prvá časť je najrozsiahlejšia a zameriavame sa na všeobecnú charakteristiku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zgh23/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Slepecký, PhD.
- Oponent: prof. Ing. Marta Orviská, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu,súčasný stav a možné vývojové tendencie
Lucia Čičmancová -
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
Filip Procházka -
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Peter Gomboš