Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu – Simona Fedorková
Simona Fedorková
Diplomová práce
Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu
Czech consumers attitudes towards online grocery shopping
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat postoj českých spotřebitelů k nakupování potravin na internetu a především určit hlavní bariéry a motivy, které vedou spotřebitele k tomuto postoji. V rámci práce je realizován sekundární výzkum, který mapuje hlavní bariéry a motivy pro nakupování potravin na internetu. Práce následně vlastním kvalitativním výzkumem formou individuálních hloubkových rozhovorů …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify attitudes of Czech consumers towards online grocery shopping and to identify the main barriers and motives that are causing consumers to adopt such attitudes. Secondary research which maps the main barriers and motives related to online grocery shopping is carried out as a part of this thesis. The thesis then presents primary qualitative research in the form of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71249
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Ondřej Tyl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71249
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
Vliv pandemie COVID-19 na online nákupy potravin
Kateřina Postavová -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Online nakupování potravin na vybraných českých e-shopech
Vasilisa Popova -
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Adam Sova