Využitie reklamných nástrojov Google Ads v malom podniku – Juliana Bolgárová
Juliana Bolgárová
Bakalářská práce
Využitie reklamných nástrojov Google Ads v malom podniku
Využití reklamních nástrojů Google Ads v malém podniku
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití online marketingových nástrojů v malém podniku. Práce se zabývá jednak teoretickým zhodnocením online marketingu, důvodem, proč je využití placené online reklamy v dnešní době důležité, ale především, jak by se prvotní kampaň spoločnosti měla správně nastavit, aby společnosti přinesla ziskovost. Výsledkem a závěrem této práce bude nastavení online kampaní pro spoločnost …víceAbstract:
The main topic of the bachelor thesis is the usage of Google tools in a small company. The thesis deals with the theoretical evaluation of online marketing, the reason why the usage of paid online advertising is important nowadays, but above all, how the company's initial campaign should be properly set up to bring companies profitability. The result and conclusion of this work will be setting up online …víceAbstract:
Témou bakalárskej práce je využitie online marketingových nástrojov v malom podniku. Práca sa zaoberá teoretickým zhodnotením online marketingu, dôvodom, prečo je použitie online platenej reklamy v dnešnej dobe dôležité, ale predovšetkým, ako by sa prvotná kampaň spoločnosti mali správne nastaviť, aby spoločnosti priniesli ziskovosť. Výsledkom a záverom tejto práce bude nastavenie online kampaní pre …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Rygl
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel