Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů – Bc. Alexandra Mušáková
Bc. Alexandra Mušáková
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Analysis of the marketing strategy of selected film festivals
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci vybraných filmových a seriá-lových festivalů se zaměřením na online prostředí. Zkoumanými festivaly jsou Letní filmová škola, Zlín Film Festival a Serial Killer. V praktické části práce jsou vysvětleny pojmy z kulturního marketingu, jsou zde popsány prvky marketingového mixu a spe-cifika marketingu na online sociálních sítích. Praktická část se věnuje …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to the marketing communication of selected film and series festivals with a focus on the online communication. The investigated festivals are the Summer Film School, Zlín Film Festival and Serial Killer. In the practical part of the work, terms from cultural marketing are explained, the elements of the mar-keting mix and the specifics of marketing on online social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zomg1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová