Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů – Bc. Alexandra Mušáková
Bc. Alexandra Mušáková
Master's thesis
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Analysis of the marketing strategy of selected film festivals
Abstract:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci vybraných filmových a seriá-lových festivalů se zaměřením na online prostředí. Zkoumanými festivaly jsou Letní filmová škola, Zlín Film Festival a Serial Killer. V praktické části práce jsou vysvětleny pojmy z kulturního marketingu, jsou zde popsány prvky marketingového mixu a spe-cifika marketingu na online sociálních sítích. Praktická část se věnuje …moreAbstract:
The diploma thesis is devoted to the marketing communication of selected film and series festivals with a focus on the online communication. The investigated festivals are the Summer Film School, Zlín Film Festival and Serial Killer. In the practical part of the work, terms from cultural marketing are explained, the elements of the mar-keting mix and the specifics of marketing on online social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zomg1/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková