Analýza interní komunikace firmy Trask Solutions a.s. se zaměřením na firemní časopis Update – Bc. Adam Hruška
Bc. Adam Hruška
Bakalářská práce
Analýza interní komunikace firmy Trask Solutions a.s. se zaměřením na firemní časopis Update
Analysis of the Trask Solutions’ internal communication mainly focusing on the company’s magazine Update
Anotace:
Tato práce je zaměřená na interní firemní komunikaci společnosti Trask Solutions, a. s., primárně na její firemní periodikum Update. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy problematiky a jsou zde popsány nástroje interní komunikace. V závěru se pak práce zaměřuje na firemní periodika a jejich druhy. V praktické části je podrobně rozebrány prostředky interní komunikace využívané firmou Trask …víceAbstract:
This thesis is focused on internal communication in Trask Solutions, a. s. with emphasis on company’s magazine UpDate. Theoretical part defines basic terminology and important channels of internal communication. The end of the theoretical part describes company magazines and their types. Practical part analyzes Trask Solutions’ communication channels with concentration on the magazine UpDate. It focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n2zt6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová