Bc. Dagmar Čábelková

Bakalářská práce

Péče o vztahy se zákazníky

Customer Care Service
Anotace:
Péče o vztahy se zákazníky je v dnešní době velmi důležitou součástí všech firem. Velký význam má zejména ve finančních institucích, které nabízejí obdobné produkty a od konkurence je možné se odlišit pouze nabídkou dostatečných služeb a poskytováním kvalitní péče o zákazníky. Cílem bakalářské práce je popsat způsoby péče o vztahy se zákazníky se zaměřením na finanční instituce a zhodnotit spokojenost …více
Abstract:
Customer care service is nowadays an essential aspect in all companies. It is highly important mainly in financial institutions, which offer similar products and can only differentiate from their competitors by providing high level services and quality customer care. The objective of this bachelor’s thesis is to describe various methods of customer care service, while focusing on financial institutions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Radka Olejárová
  • Oponent: Ing. PhDr. Viktor Červený

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management