Specifika komunikace s klienty využívajících tísňová volání – Vladimír GULÁN
Vladimír GULÁN
Bakalářská práce
Specifika komunikace s klienty využívajících tísňová volání
Communication´s specifics with the clients using the emergency calls.
Anotace:
Pracovníci tísňových linek Integrovaného záchranného systému jsou první, na koho se klient tísňové linky při telefonním oznámení obrátí s důvěrou a očekáváním, že mu bude poskytnuta prvotní informace nebo rada jak se zachovat v krizové situaci, která se přímo nebo nepřímo vztahuje na jeho osobu, kdy se této stal obětí nebo svědkem. Proto jsou zařazeni na těchto linkách pracovníci s daným stupněm vzdělání …víceAbstract:
The emploees of Emergency personnel Integrated Rescue System are the first to whom the client of emergency telephone notification turns with confidence and expectation that the initial information and advice will be given to him how to behave in the crisis situation that directly or indirectly relates to his person, when this became a victim or witness. Therefore, there are placed the workers with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2015
Zveřejnit od: 7. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Toningerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GULÁN, Vladimír. Specifika komunikace s klienty využívajících tísňová volání. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 7. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Spolupráce logopeda a psychologa a při diagnostice a terapii vybraných typů narušené komunikační schopnosti
Sandra WEISHEITEL -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Spolupráce logopeda a psychologa při diagnostice a terapii specifických typů narušení komunikační schopnosti
Sandra WEISHEITEL -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Znalosti a dovednosti žáků základních a středních škol při mimořádných událostech
Štěpán Dvořák -
Evaluace odborných znalostí a dovedností vybraných příslušníků složek integrovaného záchranného systému v řešení zásahu na nebezpečnou chemickou látku
Šimon Kudrna
Název
Vložil
Vloženo
Práva