Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy – Petra ŠAFRÁNKOVÁ
Petra ŠAFRÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy
Sponsorship as a part of the integrated marketing communication
Anotácia:
Předložená práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace firmy M.A.T. Group. Cílem práce bylo analyzovat sponzorské aktivity společnosti a navrhnout jejich plán na následující období. Teoretická část se věnuje hlavně marketingové komunikaci a sponzoringu. Znalosti získané z teorie se dále v práci aplikují na firmu M.A.T. Group. Součástí praktické části je představení …viacAbstract:
The work deals with sponsorship as a part of integrated marketing communication of the M.A.T. Group company. The aim of the work was to analyze the sponsorship activities of the company and to propose a sponsorship plan for the next period. The theoretical part mainly focuses on the topics of marketing communication and sponsorship. The theoretical concepts and their implementation in M.A.T. Group …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAFRÁNKOVÁ, Petra. Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček