Překážky efektivní manažerské komunikace – Daniela Harčárová
Daniela Harčárová
Bakalářská práce
Překážky efektivní manažerské komunikace
The Barriers of Effective Communication in a Management
Anotace:
Mezilidská komunikace je základním stavebním prvkem všech organizací ve všech odvětvích. I přesto, že existuje nespočetné množství odborných knih, článků a návodu stále existují firmy světových úrovní, které mohou mít v tomto směru značné problémy. V této bakalářské práci jsou zpracované knihy, které jsou rozděleny do dvou základních okruhů. První část rešerší se věnuje oblasti managementu a druhá …víceAbstract:
Interpersonal communication is an essential building block of all organizations in every sector. Despite the myriad of books, articles and tutorials there are world-class companies that may have significant problems in this field. In this bachelor thesis elaborated books are divided into two basic areas. The first part is focused on management and the second part is focused on interpersonal communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Zisk a etika v podnikání ve světle konceptů Corporate Governance a Corporate Social Responsibility
Jana Bugnovská -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda
Název
Vložil
Vloženo
Práva