Ing. Zdenka Fojtů

Bakalářská práce

Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole

The integration of students with specific learning disabilities at secondary school
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je zpracovat postoje učitelů na střední škole k integraci studentů se specifickými poruchami učení. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracované informace týkající se oblasti specifických poruch učení a problematiky integrace do žákovského kolektivu. Praktická část mapuje aktuální postoje učitelů středních škol k problematice integrace žáků. Na základě analýzy …více
Abstract:
The aim of this thesis is to prepare attitudes secondary school teachers to integrate students with learning disabilities. The theoretical part is processed information concerning the area of specific learning difficulties and problems of integration into the junior team. The author in the practical section maps the current attitudes of secondary school teachers on the issue of integration of pupils …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Adriana Wiegerová, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fojtů, Zdenka. Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ