Bc. Monika Indráková

Master's thesis

Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem

Project of Expanding Barbo Products into Foreign Markets via New Online Platforms
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o elektronickém obchodě, mezinárodním marketingu a chování spotřebitele získaná literární rešerší. V praktické části byl zkoumán trh EU pomocí situační analýzy PEST a vyhodnocením dotazníkového šetření o nákupním chování na online platformách …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project of expanding Barbo products into foreign markets via new online platforms. First, the theoretical basis of e-commerce, international marketing and consumer behaviour was defined. In the practical part, the EU market was investigated using the situation analysis PEST and the evaluation of a survey about online marketplace shopping behaviour. After …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Indráková, Monika. Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe