Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem – Bc. Monika Indráková
Bc. Monika Indráková
Master's thesis
Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem
Project of Expanding Barbo Products into Foreign Markets via New Online Platforms
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o elektronickém obchodě, mezinárodním marketingu a chování spotřebitele získaná literární rešerší. V praktické části byl zkoumán trh EU pomocí situační analýzy PEST a vyhodnocením dotazníkového šetření o nákupním chování na online platformách …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project of expanding Barbo products into foreign markets via new online platforms. First, the theoretical basis of e-commerce, international marketing and consumer behaviour was defined. In the practical part, the EU market was investigated using the situation analysis PEST and the evaluation of a survey about online marketplace shopping behaviour. After …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
INDRÁKOVÁ, Monika. \textit{Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qcfz2s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Indráková, Monika. Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Online prodej osobních automobilů v Evropské unii
Jakub Mrzena -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Transpozice směrnice o některých aspektech smluv o prodeji zboží do českého občanského práva
Vítek Piskač -
Transpozice směrnice o některých aspektech smluv o prodeji zboží do českého občanského práva
Daniel Martínez Puche -
Význam značky pro prodej potravin vybrané skupině spotřebitelů
Dominik Pech