Bc. Štěpánka Vacková
Master's thesis
Jedinečná prodejní nabídka
Unique selling proposition
Anotácia:
VACKOVÁ, Štěpánka Bc., Jedinečná prodejní nabídka [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2020. 78 stran. Diplomová práce je zaměřena na výzkum marketingu, a především jedinečné prodejní nabídky ve firmách v Karlovarském kraji. Hlavním cílem práce bylo na základě teoretických poznatků provést výzkum ve vybraných firmách ohledně jedinečné prodejní nabídky. Konkrétně bylo šetření zaměřeno na …viacAbstract:
VACKOVÁ, Štěpánka Bc., Unique selling proposition [Master’s disertation] The Institute of Hospitality Management in Prague. 2020. 78 pages. The thesis focus on marketing research, primarily the unique selling proposition of companies in Karlovarský region. The main aim is, according to theoretical findings, to realize a research of chosen companies about their own unique selling proposition. Concretely …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bxxcy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová