Public relations ve státní správě – Bc. Štěpánka MIKEŠOVÁ
Bc. Štěpánka MIKEŠOVÁ
Diplomová práce
Public relations ve státní správě
Public Relations in public sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá public relations ve státní správě České republiky. Stanovuje teoretická východiska efektivních PR a na výzkumném vzorku 20 subjektů analyzuje situaci PR v české státní správě. Výzkumná sonda se zaměřuje především na používané prostředky a formy PR ve státní správě a sleduje způsoby vyhodnocování zpětné vazby. Její závěry slouží jako východisko praktické část práce, kterou …víceAbstract:
The Master Thesis deals with Public Relations in the public sector in the Czech republic. It defines the essential theoretical guidelines for effective PR and analyses the PR situation in the Czech public sector on experimental sample of 20 subjects. The research focuses on the extensively used PR devices in the public sector and examines feedback evaluation. The research conclusions form a basis for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
491
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKEŠOVÁ, Štěpánka. Public relations ve státní správě. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková