Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu – Mgr. Lenka VELIČKOVÁ
Mgr. Lenka VELIČKOVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu
Marketing strategy of Moravian-Silesian Region as a scope of activity to change the regional image
Anotace:
Image a značka Moravskoslezského kraje (MSK) se neustále vyvíjí. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda se MSK pomocí jednotlivých nástrojů marketingové strategie podařilo: změnit vnímání image regionu tak, aby odpovídal realitě a možnostem regionu, sjednotit a řídit marketingové a komunikační aktivity, které byly doposud roztříštěné a dostatečně prezentovat přednosti a úspěchy regionu. Z celé řady …víceAbstract:
Image and brand of Moravian-Silesian Region (MSR) continues its steady development. My diploma thesis aims to find out, whether MSK, with the use of individual marketing strategy tools, has been successful in the following activities: to change the perception of regional image so that it corresponds with the reality and opportunities of the region, to integrate and control marketing and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10640
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELIČKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/qct1f9/.
Jak správně citovat práci
VELIČKOVÁ, Lenka. Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček