Mgr. Lenka VELIČKOVÁ

Diplomová práce

Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu

Marketing strategy of Moravian-Silesian Region as a scope of activity to change the regional image
Anotace:
Image a značka Moravskoslezského kraje (MSK) se neustále vyvíjí. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda se MSK pomocí jednotlivých nástrojů marketingové strategie podařilo: změnit vnímání image regionu tak, aby odpovídal realitě a možnostem regionu, sjednotit a řídit marketingové a komunikační aktivity, které byly doposud roztříštěné a dostatečně prezentovat přednosti a úspěchy regionu. Z celé řady …více
Abstract:
Image and brand of Moravian-Silesian Region (MSR) continues its steady development. My diploma thesis aims to find out, whether MSK, with the use of individual marketing strategy tools, has been successful in the following activities: to change the perception of regional image so that it corresponds with the reality and opportunities of the region, to integrate and control marketing and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10640

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VELIČKOVÁ, Lenka. Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.