Responzivní informační systém pro malou firmu – Bc. Lukáš Senohrábek
Bc. Lukáš Senohrábek
Master's thesis
Responzivní informační systém pro malou firmu
Responsive information system for small business
Abstract:
Tématem diplomové práce je návrh a implementace responzivního informačního systému pro malou firmu. Mezi hlavní funkce systému patří snadné použití na PC i chytrém telefonu, správa 3D modelů, zakládání a evidence objednávek včetně zákazníků nebo kalendář pro plánování úkolů a schůzek. Práce se věnuje teoretickým základům informačních systémů, analýze firmy a jejích potřeb, návrhu a vlastní implementaci …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM3803
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Filip Malý, Ph.D.
- Reader: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SENOHRÁBEK, Lukáš. \textit{Responzivní informační systém pro malou firmu}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/qd1x7w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Responsivní design portálu pro správu organizací
Marek RASOCHA -
Informační systém softwarové firmy
Michal Bajer -
Webový informační systém pro restaurace
Michal Vasiliak -
Pokladní a inventarizační informační systém
Vedran Avdić -
Informační systém pro školící středisko
Libor MACHÁLEK -
Informační systém pro základní školu
David Mateašák -
Informační systém pro firmu zabývající se 3D tiskem
Daria Zabiiaka -
Informační systém pro firmu s nákladní dopravou
Ahmad Sudqi Hussein Herzallah
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights