Bc. Nikola Kameníková

Diplomová práce

Event marketing vybraného obchodního centra

Event Marketing of a Selected Shopping Centre
Anotace:
Diplomová práce pojednává o event marketingu a jeho souvislostech s fungováním obchodního centra. Obsahem teoretické části je přiblížení pojmu event marketingu a jeho vztahu k obchodním centrům, terminologický vhled do problematiky současně s vymeze-ním metod a cílů práce. Praktická část se věnuje popisu obchodního centra XY se zaměře-ním na popis eventových aktivit centra současně v kontrastu s jeho …více
Abstract:
The aim of the thesis is to explain the problematics of an event marketing and its connection with shopping centres. First part of the thesis is devoted to the term of the event marketing and its relationship to shopping centres. It is also devoted to the practical terminology and at the same time it states methods and goals of the thesis. Practical part focuses on a describtion of the shopping centre …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kameníková, Nikola. Event marketing vybraného obchodního centra. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace