Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert – Bc. Monika Kofroňová
Bc. Monika Kofroňová
Diplomová práce
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Effective integrated marketing communications company Albert
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou integrované marketingové komunikace maloobchodního řetězce Albert. Práce je rozdělena na část teoretickou a aplikační. V teoretické části je podrobně vysvětlena problematika integrované marketingové komunikace. Jsou zde definovány jak faktory a trendy vedoucí k rostoucí potřebě integrované marketingové komunikace, tak bariéry, které integraci brání. Velká pozornost …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the effectiveness of integrated marketing communications of retail chain Albert. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains in detail the issue of integrated marketing communications. This part identifies factors and trends which leads to a growing need for integrated marketing communications on the one side and barriers that hinders …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace komunikační nástroje reklama podpora prodeje přímý prodej public relations osobní prodej maloobchod kampaň. Marketing marketing communications integrated marketing communication communication tools advertising sales promotion direct marketing personal selling retail campaign.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vd4ip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček