Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing – Patrik Votoček
Patrik Votoček
Bakalářská práce
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Optimizing automated campaigns for effective email marketing
Anotace:
E-mail marketing je jedním z klíčových nástrojů online přímého marketingu. Nástroj poskytuje efektivní komunikaci se zákazníky skrze e-mailové kampaně a e-mailové automatizace. Práce se zaměřuje na optimalizaci automatizací pomocí metodologie A/B testování. Teoretická část specifikuje zařazení e-mail marketingu v rámci komunikačního mixu pro pochopení nástroje v širším kontextu marketingové komunikace …víceAbstract:
Email marketing is one of the key tools of online direct marketing. The tool provides effective communication with customers through email campaigns and email automation. This thesis focuses on optimizing automations using A/B testing methodology. The theoretical part specifies the classification of email marketing within the communication mix to understand the tool in the broader context of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jan Šťastný
- Oponent: Michal Kajfosz, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace internetového marketingu v oddělení robotiky firmy ABB s.r.o.
Ondřej Vatka -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina
Název
Vložil
Vloženo
Práva