Využití online marketingové komunikace v divizi Jacobs Douwe Egberts Professional – Barbora Šimáčková
Barbora Šimáčková
Bachelor's thesis
Využití online marketingové komunikace v divizi Jacobs Douwe Egberts Professional
Online marketing communication of the Jacobs Douwe Egberts Professional division
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využíváním online marketingové komunikace divize zvolené společnosti, kterou je Jacobs Douwe Egberts Professional. Jejím cílem je zhodnocení využití této komunikace a jejích nástrojů na B2B trhu a navržení možných vhodných doporučení pro zlepšení image společnosti a s tím související zvýšení počtu generovaných kontaktů na potenciální zákazníky. Stěžejní oblasti teoretické …moreAbstract:
This Bachelor’s thesis examines the usage of online marketing communication employed by a division of a selected company, this being Jacobs Douwe Egberts Professional. Its main target is the evaluation of the usage of said marketing communication and its tools on the B2B market and the suggestion of other suitable ways to improve the overall image of the company, which would in return generate more …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMÁČKOVÁ, Barbora. \textit{Využití online marketingové komunikace v divizi Jacobs Douwe Egberts Professional}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qem7fo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Business analýza společnosti JACOBS DOUWE EGBERTS
Matěj Šimurda -
Strategická analýza spoločnosti Jabobs Douwe Egberts s.r.o.
Dominik Sokolský -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Analýza marketingové strategie značky Jacobs
Trang Dinh Huyen -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Marek Šimr -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Roman Šimr -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights