Využití online marketingové komunikace v divizi Jacobs Douwe Egberts Professional – Barbora Šimáčková
Barbora Šimáčková
Bachelor's thesis
Využití online marketingové komunikace v divizi Jacobs Douwe Egberts Professional
Online marketing communication of the Jacobs Douwe Egberts Professional division
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využíváním online marketingové komunikace divize zvolené společnosti, kterou je Jacobs Douwe Egberts Professional. Jejím cílem je zhodnocení využití této komunikace a jejích nástrojů na B2B trhu a navržení možných vhodných doporučení pro zlepšení image společnosti a s tím související zvýšení počtu generovaných kontaktů na potenciální zákazníky. Stěžejní oblasti teoretické …viacAbstract:
This Bachelor’s thesis examines the usage of online marketing communication employed by a division of a selected company, this being Jacobs Douwe Egberts Professional. Its main target is the evaluation of the usage of said marketing communication and its tools on the B2B market and the suggestion of other suitable ways to improve the overall image of the company, which would in return generate more …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2022
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMÁČKOVÁ, Barbora. \textit{Využití online marketingové komunikace v divizi Jacobs Douwe Egberts Professional}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qem7fo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Business analýza společnosti JACOBS DOUWE EGBERTS
Matěj Šimurda -
Strategická analýza spoločnosti Jabobs Douwe Egberts s.r.o.
Dominik Sokolský -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Analýza marketingové strategie značky Jacobs
Trang Dinh Huyen -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Marek Šimr -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Roman Šimr -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková
Názov
Vložil
Vložené
Práva