Vliv vnímání značek kvality a původu potravin na nákupní chování spotřebitelů – Bc. Jitka Hamáčková, DiS.
Bc. Jitka Hamáčková, DiS.
Diplomová práce
Vliv vnímání značek kvality a původu potravin na nákupní chování spotřebitelů
Influence the Perception of Quality Labels and Origin of Food Purchasing Behavior of Consumers
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na označování potravin značkami kvality a původu a vyhodnocení vlivu těchto značek na nákupní chování spotřebitelů. Cílem práce je zjištění, zda jsou tyto značky na výrobcích spotřebiteli sledovány, a jestli se podle nich spotřebitelé při nákupu i orientují. Teoretická východiska jsou sepsána na základě studia odborné literatury, souvisejících právních předpisů, internetových …víceAbstract:
This thesis probes the effect of quality and place of origin labels on produce and evaluates the shopping behavior of customers. The thesis aims to determine whether the customers do register such labels and how, if at all, the labels help them make decisions while shopping. The theoretical basis was drafted drawing from the study of academic sources, relevant legislation, varied internet sources and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMÁČKOVÁ, Jitka. \textit{Vliv vnímání značek kvality a původu potravin na nákupní chování spotřebitelů}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qevan5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Interrelationships between Behavioural Economics and Consumers’
Kristýna Knorová -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Uplatnění vybrané plodiny v rámci programu „fair trade“
Martin Černý -
Etika a ekonomika. "Fair trade" jako fenomén.
Lucie Orságová
Název
Vložil
Vloženo
Práva