Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina – Bc. Jana Sheikh
Bc. Jana Sheikh
Diplomová práce
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
Influence of Confessions on the Perception of Marketing Communications - the Believers as a Specific Target Group
Anotace:
Tento dokument představuje deskriptivní náhled na marketingový přístup organizací k segmentům vytvořených na základě konfese spotřebitele. Práce se zaměřuje zvláště na muslimskou část populace, do úvahy jsou bráni ale i křesťanští a ateističtí konzumenti jak globálně, tak v rámci Evropy; konkrétně České republiky a Velké Británie.Kromě uvedeného je v textu okrajově věnována pozornost historii zvolených …víceAbstract:
This document provides a descriptive view of various marketing approaches aimed at believers, as a specific target group. This text focuses primarily on Muslim consumers, however it also discusses Christian and Agnostic believers as a part of a Global and Europian market; more precisely the Czech and British markets.The study also follows up on the history of the chosen religions (to a limited extent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/et5nk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
1. Teoretická část:\nl{}Křesťanství ve výtvarné fotografii 21. století\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb:\nl{}Boží služby\nl{}b) volný výstavní soubor:\nl{}Zpověď
Anna Sajdoková