Ondřej MOŠA
Bachelor's thesis
Návrh modelu konkurenční strategie podniku
Model Proposal of Competitive Company Strategy
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice vytváření modelu konkurenční strategie podniku. Cílem práce je upravit prozatímní konkurenční strategii zvoleného podniku tak, aby zohledňovala současný vývoj v odvětví a změny ve společnosti. V dnešní době na trhu sílí konkurenční prostředí natolik, že se současnost často nazývá obdobím hyperkonkurence. Nabídka již ve většině odvětví převyšuje poptávka na trhu …moreAbstract:
This bachelor thesis is devoted to create competitive company strategy model. The aim of the thesis is to adjust the provisional competitive strategy of the chosen company to reflect the current development in the sector and changes in the company. Nowadays, the competitive environment is rapidly growing in the market that current period is often called as a hyper-competition period. In most of sectors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOŠA, Ondřej. Návrh modelu konkurenční strategie podniku. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Trendy v řízení rizik v podnikové praxi
Ivan Stefanov -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Strategický a operativní controlling v malých a středních podnicích
Denis Solomennikov -
Spolupráce a síťování malých a středních podniků
Vlastimil Navrátil -
Posun paradigmatu managementu k principiálnímu vedení a jeho vliv na manažerskou praxi v malých a středních podnicích
Lada Fišerová -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík