Ondřej Podráský

Diplomová práce

Marketingová komunikace stavební společnosti HOCHTIEF CZ

Marketing communications of HOCHTIEF CZ construction company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím a efektivitou marketingové komunikace na stavebním trhu. Věcná doporučení pak aplikuje na společnost HOCHTIEF CZ, a to na základě teoretických poznatků, SWOT analýzy této společnosti a rozhovorů s experty z oboru.
Abstract:
This diploma thesis is focused on use and efficiency of marketing communications in a construction business. Based on theoretical knowledge, SWOT analysis of HOCHTIEF CZ company and interviews with experts, it later forms practical suggestions to be applied to the company itself.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jan Klindera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73113