Ondřej Podráský

Master's thesis

Marketingová komunikace stavební společnosti HOCHTIEF CZ

Marketing communications of HOCHTIEF CZ construction company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím a efektivitou marketingové komunikace na stavebním trhu. Věcná doporučení pak aplikuje na společnost HOCHTIEF CZ, a to na základě teoretických poznatků, SWOT analýzy této společnosti a rozhovorů s experty z oboru.
Abstract:
This diploma thesis is focused on use and efficiency of marketing communications in a construction business. Based on theoretical knowledge, SWOT analysis of HOCHTIEF CZ company and interviews with experts, it later forms practical suggestions to be applied to the company itself.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jan Klindera

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73113