Marketingová komunikace stavební společnosti HOCHTIEF CZ – Ondřej Podráský
Ondřej Podráský
Master's thesis
Marketingová komunikace stavební společnosti HOCHTIEF CZ
Marketing communications of HOCHTIEF CZ construction company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím a efektivitou marketingové komunikace na stavebním trhu. Věcná doporučení pak aplikuje na společnost HOCHTIEF CZ, a to na základě teoretických poznatků, SWOT analýzy této společnosti a rozhovorů s experty z oboru.Abstract:
This diploma thesis is focused on use and efficiency of marketing communications in a construction business. Based on theoretical knowledge, SWOT analysis of HOCHTIEF CZ company and interviews with experts, it later forms practical suggestions to be applied to the company itself.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73113
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jan Klindera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová