Faktory konkurenceschopnosti slevového portálu – Dominika Hartigová
Dominika Hartigová
Bakalářská práce
Faktory konkurenceschopnosti slevového portálu
Factors of competitiveness of flash sales
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu slevového portálu Pepa.cz v oblastech marketingu, řízení vztahů se zákazníky, personálního řízení, a také návrhy a opatření k zajištění prosperity podniku. V teoretické části jsou popsány a vymezeny základní definice zmíněných oblastí řízení. Část praktická se věnuje analýze jednotlivých oblastí řízení podniku, přičemž výsledkem analýzy jsou uvedeny …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the actual condition of a discounting portal Pepa.cz in the fields of marketing, customer relationship management, human resources and also some layout and measures to ensure the prosperity of the bussiness. In the theoretical part of this work the basic definitions are explored through description of the control areas. The practical part is devoted to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70029
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Blanka Habrmanová
- Oponent: Jana Müllerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70029
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane