Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie – Calvin Ferreira
Calvin Ferreira
Bachelor's thesis
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Market segmentation applying in formulate marketing strategy
Anotácia:
Cílem této práce je zhodnotit jednotlivá segmentační kritéria, které využívá firma Groost pří segmentaci B2B trhu, jejich vliv na marketingové nástroje a jak působí vnější prostředí na firmu. V teoretické části práce jsou vysvětlené základní pojmy pomocí komparace odborné literatury tykající se marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Dále jsou popsané jednotlivé kroky pro objevení …viacAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the individual segmentation criteria used by the company Groost during the segmentation process of the B2B marketplace, how they impact marketing tools and how external environmental factors affect the company. The theoretical part of the thesis explains the basic terms of marketing by comparing literature based on marketing, marketing strategies and marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FERREIRA, Calvin. \textit{Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qh0gju/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák
Názov
Vložil
Vložené
Práva