Vliv změn na Instagramu na chování firem a influencerů – Tomáš Přibyl
Tomáš Přibyl
Bakalářská práce
Vliv změn na Instagramu na chování firem a influencerů
Influence of changes on Instagram on companies’s and influencers’s behaviour
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje sociální síť Instagram s primárním zaměřením na nejzásadnější změny, které na této platformě proběhly a jejich následný vliv na chování firem a influencerů. Cílem této bakalářské práce je jednak jednotlivé změny zjistit a objasnit a zároveň vyhodnotit jejich dopad na firmy a influencery. Teoretická část vymezuje pojmy a poznatky z odborných článků a literatury vztahující …víceAbstract:
This bachelor thesis investigates the Instagram platform with the main focus on its most important changes and their influence on different companies’s and influencers’s behaviour. The main aim of this thesis is not only to determine the most important changes but to evaluate their impact on companies and influencers. The theoretical part defines terms and information from concepts and knowledge from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Monika Musilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková -
Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu
Julie Voborová -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj
Tereza Fričová -
Influencer marketing Estée Lauder Companies
Nikol Vondráčková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan