Analýza marketingové komunikace značky na trhu nealkoholických nápojů – Pavol Krčmárik
Pavol Krčmárik
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace značky na trhu nealkoholických nápojů
Marketing Communication Analysis of Brand on the Soft Drinks Market
Anotace:
Tato práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou značky na trhu nealkoholických nápojov. Cieľom práce bolo analyzovať novú marketingovú komunikáciu, ktorú daná spoločnosť používa a navrhnúť jej prípadné zmeny. Čiastkovými cieľmi bolo zistiť, aký názor majú respondenti na nový vizuál a webové stránky značky a akým spôsobom by mala spoločnosť komunikovať so svojími zákazníkmi. Výzkum bol realizovaný …víceAbstract:
This work deals with marketing communications of brand in the soft drinks market. The aim was analyze new marketing communications, which the company uses and suggest possible changes. The component aim was to find, how the respondents view the new visual brand and website and how the company should communicate with their customers. The research was realized through electronics interviews on a sample …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRČMÁRIK, Pavol. \textit{Analýza marketingové komunikace značky na trhu nealkoholických nápojů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/qhtgxy/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková