Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Dagmar Ludvíková
Bc. Dagmar Ludvíková
Diplomová práce
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
The Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je navrhnout nástroje marketingové komunikace, které bychom mohli aplikovat v hudebním klubu, kde pracuji. Základem je marketingový výzkum u stávajících a potencionálních zákazníků. Dále chci zjistit spokojenost zákazníků se stávajícími službami a zjistit přání …víceAbstract:
The topic of my thesis is The use of marketing research for effective marketing communication tools set. The main objective is to design marketing communication tools that could be applied in a music club where I work. The basis will be to carry out marketing research for existing and potential customers. I also want to determine customers´ satisfaction with existing services and to identify wishes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y14p8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová