Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky – Bc. Marek Fanta
Bc. Marek Fanta
Bakalářská práce
Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky
Analysis of influencer's influence on small e-shop with bracelets
Anotace:
Tato bakalářská práce se pojednává o problematice influencer marketingu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část stručně definuje marketing jako takový, podrobně internetový marketing a influencer marketing. Praktická část práce krátce popisuje eshop, na kterém je prováděna analýza, následně je zpracován dotazník, směřovaný lidem, kteří v minulosti na e-shopu nakoupili …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of influencer marketing. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part briefly defines marketing, in detail internet marketing and influencer marketing. The practical part of the thesis briefly describes the eshop, on which the analysis is performed, then a questionnaire is processed, aimed at people who made a purchase in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rssv5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý