Bc. Aneta Wezdenková

Diplomová práce

Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice

A Project of Improving Online Marketing Communication for Troubelice Chocolate Factory
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracování projektu zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice. Teoretická část se zabývá základními poznatky, které souvisejí s danou problematikou. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současné marketingové komunikace a podrobně je analyzována oblast online …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe a project focused on improving online marketing communication of the Troubelice chocolate company. The theoretical part deals with basic terms related to this issue. The description of the company and elaboration of marketing mix is mentioned at the beginning of the practical part. Subsequently, particular activities of current marketing communication are evaluated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Wezdenková, Aneta. Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice . Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe