Rolle der persönlichen Lernstrategien im Leseverstehenstraining DaF / Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině – Hana ČERYCHOVÁ
Hana ČERYCHOVÁ
Diplomová práce
Rolle der persönlichen Lernstrategien im Leseverstehenstraining DaF / Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině
The Role of Personal Strategies in the Training of Reading with Comprehension in German
Abstract:
The following thesis is concerned with the topic ?The Role of Personal Strategies in the Training of Reading with Comprehension in German?. The first three chapters are theoretical; the information contained in them is then applied in the fourth chapter, in the research part. The main object of the research is the reading with comprehension by a university student. The Thesis follows two aims: 1. To …víceAbstract:
Předložená diplomová práce se zabývá tématem ?Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině.? První tři kapitoly jsou teoreticky zaměřené. Nabyté poznatky jsou poté aplikovány v kapitole čtvrté, v části výzkumné. Předmětem výzkumu je čtení s porozuměním studentky univerzity. Práce si klade dva cíle: 1. Zjistit, jaký učební typ převažuje u vybrané studentky, jak se učí/čte, jaké používá …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012
Zveřejnit od: 12. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERYCHOVÁ, Hana. \textit{Rolle der persönlichen Lernstrategien im Leseverstehenstraining DaF / Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/qiiv9p/.
Jak správně citovat práci
ČERYCHOVÁ, Hana. Rolle der persönlichen Lernstrategien im Leseverstehenstraining DaF / Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Němčina pro překladatelskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová