Jakub Kraus
Bachelor's thesis
Marketing sportovního zařízení
Marketing sports facility
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci Sportovního zařízení města Jičín a na základě zjištění špatného či nedostatečného využití marketingových aktivit navrhnout řešení pro další období.Bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí z teoretické a aplikační. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu a strategického procesu, marketingového …moreAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing situation of the Sports facility town Jicin and based on the findings of improper or insufficient utilization of marketing activities to propose solutions for the future.The bachelor thesis consists of two main parts: theoretical and application. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of marketing and strategic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8385
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Analýza online marketingu a jeho využití v praxi
Petra Melíšková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights