Návrh a implementace aplikace vhodné pro poskytování služeb v modelu SaaS – Bc. Jiří Limberský
Bc. Jiří Limberský
Diplomová práce
Návrh a implementace aplikace vhodné pro poskytování služeb v modelu SaaS
Design and implementation of application suitable for the providing of services in the SaaS model
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh a implementace aplikace vhodné pro poskytování služeb v modelu SaaS (Software as a Service) se zaměřením na firemní marketing malé firmy. Práce shrnuje model SaaS jako formu outsourcingu zhodnocením výhod a nevýhod, které určují požadavky na tvorbu a provoz aplikace tohoto typu. V praktické části diplomové práce bude implementována aplikace pro marketingové řízení …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to design and implementation of application suitable for the providing of services in the SaaS model (Software as a Service) with a focus on small business marketing company. This thesis summarizes the SaaS model as a form of outsourcing appreciation of the advantages and disad-vantages, which determine the requirements for the creation and operation of the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Holá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Limberský, Jiří. Návrh a implementace aplikace vhodné pro poskytování služeb v modelu SaaS. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Ladislav HYNEK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ