Sociální marketing – obsah, specifika – Bc. Klára Weissová
Bc. Klára Weissová
Master's thesis
Sociální marketing – obsah, specifika
Social marketing - content and specifity
Anotácia:
Sociální marketing je v České Republice novým, stále málo využívaným nástrojem. Cílem mé práce je popsat jeho obsah a specifika, definovat podstatu a také motiv užití. Sociální marketing, ač se zdá být doménou neziskových organizací, je v praxi často využíván také v komerční sféře. V praktické části práce se proto věnuji analýze vybraných kampaní od různých zadavatelů, s cílem zjistit jejich míru …viacAbstract:
The branch of social marketing is still a new and yet little used tool in the Czech Republic. The aim of this work is to describe its contents and characteristics, to define its essence and also the motive for usage. Social marketing, though it seems to be restricted to non-profit organizations, is in practice also often used in the commercial sphere. The practical part of this thesis is therefore …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gr6lx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta