Marketingový mix Still Create s.r.o. – Bc. Natália Šestáková
Bc. Natália Šestáková
Bakalářská práce
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Marketing mix of Still Create s. r. o.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis will be to evaluate the current marketing mix of STILL CREATE, s. r. o., and the subsequent formulation of possible recommendations for improvement. In the theoretical part, the theoretical background of the marketing mix and its elements will be described. The practical part will contain basic information of the selected company and its current marketing mix implementation …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce bude vyhodnotenie súčasného marketingového mixu spoločnosti STILL CREATE, s. r. o., a následná formulácia možných odporúčaní pre zlepšenie. V teoretickej časti budú popísané teoretické východiská marketingového mixu a jeho prvky. Praktická časť bude obsahovať základné informácie o vybranej spoločnosti a jej súčasné prevedenie marketingového mixu. V záverečnej časti budú zhodnotené …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/kw9tl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala
- Oponent: Ing. Katarína Krupicová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Lucia Gyurcsovicsová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výskum obchodného centra
Mária Kramárová -
Marketingový výzkum v IT odvětví
Monika Fonferová -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová