Bc. Natália Šestáková

Bakalářská práce

Marketingový mix Still Create s.r.o.

Marketing mix of Still Create s. r. o.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis will be to evaluate the current marketing mix of STILL CREATE, s. r. o., and the subsequent formulation of possible recommendations for improvement. In the theoretical part, the theoretical background of the marketing mix and its elements will be described. The practical part will contain basic information of the selected company and its current marketing mix implementation …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce bude vyhodnotenie súčasného marketingového mixu spoločnosti STILL CREATE, s. r. o., a následná formulácia možných odporúčaní pre zlepšenie. V teoretickej časti budú popísané teoretické východiská marketingového mixu a jeho prvky. Praktická časť bude obsahovať základné informácie o vybranej spoločnosti a jej súčasné prevedenie marketingového mixu. V záverečnej časti budú zhodnotené …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/kw9tl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala
  • Oponent: Ing. Katarína Krupicová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management