Bc. Klára Postlerová

Master's thesis

Specifika propagace módní obuvi

Promotion' s specifics of fashion footwear
Abstract:
Diplomová práce s názvem Specifika propagace módní obuvi se zabývá oblastí módy, blíže pak obuvi, zejména z hlediska využití různých forem marketingových komunikací. Shromážděné teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou výrobní jednotku, na skutečný produkt Botas Classic 66. Cílem studie je strukturovaně analyzovat nástroje komunikačního mixu, používané během propagace této původní české značky …more
Abstract:
My thesis called Promotion´s specifics of fashion footwear deals with fashion, closely focused on footwear, and especially its many various marketing communications forms. All collected theoretical knowledge is applied to the real production, to the real product Botas Classic 66. The aim of this study is to analyze formats of communication mix tools used during advertising this traditional Czech label …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní