Bc. Klára Postlerová
Master's thesis
Specifika propagace módní obuvi
Promotion' s specifics of fashion footwear
Abstract:
Diplomová práce s názvem Specifika propagace módní obuvi se zabývá oblastí módy, blíže pak obuvi, zejména z hlediska využití různých forem marketingových komunikací. Shromážděné teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou výrobní jednotku, na skutečný produkt Botas Classic 66. Cílem studie je strukturovaně analyzovat nástroje komunikačního mixu, používané během propagace této původní české značky …moreAbstract:
My thesis called Promotion´s specifics of fashion footwear deals with fashion, closely focused on footwear, and especially its many various marketing communications forms. All collected theoretical knowledge is applied to the real production, to the real product Botas Classic 66. The aim of this study is to analyze formats of communication mix tools used during advertising this traditional Czech label …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rbfkw/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček