Specifika propagace módní obuvi – Bc. Klára Postlerová
Bc. Klára Postlerová
Diplomová práce
Specifika propagace módní obuvi
Promotion' s specifics of fashion footwear
Anotace:
Diplomová práce s názvem Specifika propagace módní obuvi se zabývá oblastí módy, blíže pak obuvi, zejména z hlediska využití různých forem marketingových komunikací. Shromážděné teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou výrobní jednotku, na skutečný produkt Botas Classic 66. Cílem studie je strukturovaně analyzovat nástroje komunikačního mixu, používané během propagace této původní české značky …víceAbstract:
My thesis called Promotion´s specifics of fashion footwear deals with fashion, closely focused on footwear, and especially its many various marketing communications forms. All collected theoretical knowledge is applied to the real production, to the real product Botas Classic 66. The aim of this study is to analyze formats of communication mix tools used during advertising this traditional Czech label …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rbfkw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček