Bc. Klára Postlerová

Diplomová práce

Specifika propagace módní obuvi

Promotion' s specifics of fashion footwear
Anotace:
Diplomová práce s názvem Specifika propagace módní obuvi se zabývá oblastí módy, blíže pak obuvi, zejména z hlediska využití různých forem marketingových komunikací. Shromážděné teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou výrobní jednotku, na skutečný produkt Botas Classic 66. Cílem studie je strukturovaně analyzovat nástroje komunikačního mixu, používané během propagace této původní české značky …více
Abstract:
My thesis called Promotion´s specifics of fashion footwear deals with fashion, closely focused on footwear, and especially its many various marketing communications forms. All collected theoretical knowledge is applied to the real production, to the real product Botas Classic 66. The aim of this study is to analyze formats of communication mix tools used during advertising this traditional Czech label …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní