Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Viola Staniczková
Bc. Viola Staniczková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení všech prvků marketingové komunikace společnosti SIMACEK FACILITY CZ, spol. s r.o. a navrhnutí jejich zlepšení. V teoretické části je tato práce zaměřena na seznámení se s marketingem, marketingovým mixem a marketingovou komunikaci. Marketingová komunikace, včetně marketingového komunikačního mixu jsou naprosto klíčové pro tuto práci. V druhé kapitole teoretické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate all the elements of marketing communication of SIMACEK FACILITY CZ, spol. s r.o. and to propose their improvement. In the theoretical part, this thesis is focused on getting acquainted with marketing, marketing mix and marketing communication. Marketing communication, including marketing communication mix are absolutely crucial for this thesis. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/y8wts/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Jechová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Alice Veverková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Kateřina Burianová