Bc. Jiří Mayrich

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace v malých a středních firmách

Integrated Marketing Communications in Small and Medium-sized Enterprises
Abstract:
Segment mikropodniků, malých a středních firem tvoří páteř ekonomiky všech vyspělých států, neboť se významným způsobem podílejí na tvorbě HDP a vytváření a udržování pracovních míst. Jejich role je naprosto nezastupitelná, ale tento podnikatelský segment se dlouhodobě potýká v České republice s nedostatečnou podporou ze strany státních institucí, a to nejen podporou finanční, ale též podporou v informační …more
Abstract:
The segment of micro-, small and medium-sized enterprises comprise the core of the developed countries‘ economy due to the fact that they significantly contribute to the GDP as well as to the creation and maintaining of jobs. Their role is absolutely irreplaceable however this business segment has been struggling for a long time with the lack of support from state institutions, not only financial support …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní