Návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace vybraného podniku – Kristýna BECHOVÁ
Kristýna BECHOVÁ
Bakalářská práce
Návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace vybraného podniku
Proposals to improve marketing communication in an enterprise
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti LASSELSBERGER, s. r. o. Hlavním cílem této práce je pak předložení návrhů na zefektivnění marketingové komunikace společnosti. Metodami výzkumu je studium sekundárních zdrojů, ale především osobní dotazování. V bakalářské práci je vypracován teoretický vstup, který souvisí s tématem marketingové komunikace. Zaobírá se nejen …víceAbstract:
The presented work is focused on the analysis of marketing communication in the company LASSELSBERGER, s. r. o. Than the main goal of this bachelor thesis is to submit proposals for improvments in the area of marketing communication. The methods used in the research are the analysis of secondary sources and the main part is personal interview. There are two parts of the bachelor thesis theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karolína Ptáčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BECHOVÁ, Kristýna. Návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace vybraného podniku . Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková